NKD Octane V4 Stuntstep


Normale prijs: € 254,47

Special Price € 100,37

Normale prijs: € 254,47

Special Price € 93,67

Normale prijs: € 267,87

Special Price € 133,87

Normale prijs: € 254,47

Special Price € 100,37

Normale prijs: € 254,47

Special Price € 100,37

Productbeschrijving
Details
NKD heeft hun heetste en meest gerespecteerde stuntscooterreeks van hun tot nu toe gelanceerd! Yep, je raadt het al, de NKD Octane V4! Het is een meesterwerk van het maken van een Stuntstep, ideaal voor al je gekke straatritten en hellingen, maar ook voor slijpen op rails en intens glijden. De NKD Octane V4 Stuntstep is een absoluut fenomeen voor zowel beginners als professionals. Sterker nog, zowat iedereen die op zoek is naar de ziekste en meest gladde stunts die je kunt bedenken, ongeacht hun huidige vaardigheden of rijvaardigheid. Maar hoe kan dat, vraag je je misschien af? Nou, het geavanceerde ontwerp natuurlijk. Een proces dat deze high-end scooter voor stunts extreem robuust maakte, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken of het uw wonderlijke en opmerkelijke stunts als een professionele rijder of door uw leerfasen als een nieuwe beginner aankan.
Dit is de kwaliteitsstuntscooter voor jou die zich wil inzetten voor de stepersport en grootsheid wil bereiken, terwijl je geniet van de leukste tijden die een NKD-scooter voor stunts te bieden heeft.


Als je meer wilt weten over waarom deze stuntstep een perfecte foto is voor elke gast en meid, lees dan hieronder waar we de bonen van de NKD Octane V4 zullen morsen.

Door de geweldige eigenschappen van de lichtheid van aluminium en de hoge duurzaamheid van chromoly staal te combineren, biedt deze Stuntstep het beste van twee werelden. Je krijgt ook een lichte, maar ook extreem duurzame scooter. Dit zal je in staat stellen om een ​​aantal geavanceerde en kundige stunts uit te voeren op beide hellingen en op de straten. Alleen beperkt door je eigen creativiteit voor het scooteren van briljantie.

Omdat het scooterdek gemaakt was van het lichte materiaal had aluminium NKD Sports de mogelijkheid om het iets breder te maken. Dit maakt het niet alleen gemakkelijker om in balans te blijven en te staan, maar helpt je ook door de landing van oploopstunts te vergemakkelijken. Dit betekent dat je sneller je vaardigheden als scooterrijder kunt verbeteren.

Om de lichtheid te complimenteren en de hoogst mogelijke duurzaamheid voor deze kwaliteitsstuntscooter te certificeren, zijn zowel de vork, de koptelefoon als de stang gemaakt van chromolystaal. Om de kracht nog verder te vergroten, is de scooter uit two-piece met een geïntegreerde headset. De vork is vervaardigd met behulp van bepaalde geavanceerde en precieze stalen gietmethoden waardoor deze NKD vork uniek sterk en duurzaam is. Al deze attributen gecombineerd garanderen je een zeer krachtige en robuuste stuntstep, waar je geen enkele moeite hebt om gekke intense stunts uit te voeren en harde landingen te verwerken direct na het bereiken van slechte ramphoogtes.


De wielen hebben een afmeting van 110 mm, wat de meest karakteristieke stunt-wielmaat is. De reden waarom dit zo goed is, is omdat je zo snel gek kunt worden op straat en zeer hoge hoogtes op hellingen kunt bereiken. Bovendien zorgde het designteam van NKD Sport ervoor dat je niet vertraagd werd, met een superieure wielhardheid en enkele hoogwaardige lagers. Natuurlijk, met de hoge snelheden heb je iets snel en intuïtief nodig om te gebruiken zodat je op het nippertje kunt vertragen. Gelukkig is het zo dat deze stuntstep wordt geleverd met een flex-spatbordrem op het achterwiel. Geweldig, toch?

De hoge kwaliteit van de NKD Octane V4 wordt getoond in elk klein kenmerk en een klein detail van de stuntstep. Zelfs de zeer zachte en comfortabele handgrepen, die voorkomen dat je blaren en blauwe plekken krijgt, net zo gemakkelijk tijdens je vele ongelooflijke stunts die nog moeten komen.

Voor de eenvoud is het HIC-compressiesysteem geselecteerd voor deze Stuntstep. Het doel hierbij was om het gemakkelijk te gebruiken te maken, terwijl je toch een sterke en lichtgewicht stuntstep hebt. Dat is perfect geschikt voor verschillende trucs en stunts in de skaterparken en op straat.
Voor een mooie afwerking garandeert de dubbele klem van de Stuntstep dat je eruit kunt komen en hard kunt rijden na het plaatsen van de bar en het aandraaien van een paar bouten. Eenvoudig en supereenvoudig, zodat je meteen kunt genieten van het gekke dwergplezier.


Het verder ontwikkelde model NKD Octane V4 is gekomen om de wereld stormenderhand te veroveren. Kom om je te helpen grootheid te bereiken en geniet van de beste tijden die een stuntscooter kan geven. Maakt niet uit of je een beginner bent, een gevorderde rijder of een professional. De NKD Octane V4 is de hele tijd bij je, zowel naar de straten en skaterparken voor een aantal fantastische scootertijden, maar ook naar de top met alle andere ervaren stuntruiters.
Een stuntstep als klaar voor je wilde avonturen, want de NKD Octane V4 is een zeldzaamheid die je niet elke dag ziet. Dus, als je vindt dat het tijd is om hard op een krachtige, beestachtige kwaliteit stuntstepper te rijden, geef dan deze schoonheid van een meesterlijk vervaardigde Stuntstep een werveling!

Beoordelen
Maattabel

Street

Straat is de term voor straatrijden met je scooter. Het betekent cruisen op straat of in het skatepark en het uitvoeren van stunts van allerlei aard - alleen je verbeelding stopt je hier. Straat is de meest gebruikte vorm van rijden binnen stuntsteppen en stelt vaak hoge eisen aan het ontwerp en de kwaliteit van de scooter. Dankzij de robuuste constructie kun je elke uitdaging weerstaan die de straat je oplegt, en je zelfverzekerder voelen als je op avontuur bent, of het nu de eerste keer is dat je weg bent of 100 keer eerder.

Ramp

Opritten = rijden op hellingen. Je rijdt vaak op hellingen om te leren hoe je nieuwe tricks kunt uitvoeren met je stuntstep. Dit geeft je sneller zelfvertrouwen op de scooter en in het algemeen! Je vindt vaak opritten op schaatsbanen. Mocht je echter niet zo veel geluk hebben in de buurt, raden we je aan om een van onze NKD-oprijplaten te kopen, waarmee je overal binnen en buiten kunt oefenen. Er zijn eindeloze modellen op hellingen waarop je je stuntstep kunt rijden en het is een geweldige manier om je te ontplooien en echt getalenteerd te worden.

Slide

Dia, ook bekend als Grind, is de term voor trucs die worden uitgevoerd door iets te verschuiven. Het kan bijvoorbeeld een buis zijn, een leuning, een trap, ja, eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken. Met de juiste scooter kan iedereen leren glijden. Het vereist alleen dat je je ervan bewust bent dat het deck van je stunt-scooter een maalbasis heeft, dat wil zeggen. bezuinigingen waarmee u op dingen kunt schuiven. Deze rij-vorm is erg populair en je kunt het overal met je vrienden doen.

Transport

Transport verwijst naar het vermogen van de scooter als vervoermiddel. Hoe goed heeft het je van A naar B gebracht en hoe gemakkelijk is het om het met je mee te nemen? Vervoer via scooters is de afgelopen jaren populair geworden in veel Europese steden, of het nu voor school of werk is. Het is ook super slim tijdens vakanties waarbij de fiets te groot en ongemakkelijk is, omdat goede scooters vaak over de schouder kunnen worden gevouwen en gedragen.

Kwalitet

Kwaliteit. Dit is een uiting van onze professionele beoordeling van de scooter als geheel. Dit is gebaseerd op de materialen, constructie, prestaties en geschatte levensduur van de scooter. Met een hoge score hier, hebt u een supergoede scooter aangeschaft die het waard is om te pronken.

Totale hoogte:

De totale hoogte van de hele scooter. Er is geen goed of fout in relatie tot de hoogte van een scooter. Over het algemeen kan men stellen dat low scooters op technische tricks zijn gericht, terwijl high scooters voor transport en comfort zijn. Sommige scooters kunnen worden aangepast aan u en uw behoeften.

Gewicht:

Het totale gewicht van de scooter wanneer deze compleet is. Zwaardere scooters zijn vaak gemaakt van een materiaal, zoals staal, dat de duurzaamheid en levensduur verhoogt. Waar scooters gemaakt van lichtere materialen, zoals aluminium, lichter en gemakkelijker te vervoeren samen met u zijn. Of u de een of de andere moet kiezen, hangt af van hoeveel u bereid bent te besteden en waarvoor u de scooter gaat gebruiken. Een scooter moet bijvoorbeeld het meeste kunnen doorstaan en het zou daarom slim zijn om het in een duurzaam materiaal te kopen.

Deck otnwerp:

Er zijn twee soorten kaarten: één stuk en tweedelig. Decks uit één stuk zijn zeer duurzaam, omdat ze zijn gemaakt van gelaste onderdelen, terwijl tweedelige decks worden samengevoegd met bouten. Het voordeel van tweedelige decks is dat ze vaak kunnen vouwen en sommige modellen hebben headtubes, wat de mogelijkheid biedt voor verschillende hoeken.

Deck materiaal:

Het dek van de scooter is meestal gemaakt van aluminium, omdat het een zeer lichtgewicht en duurzaam materiaal is. Het aluminium is relatief zacht, daarom zal het worden gemengd met andere metalen. Aluminium wordt onderverdeeld in legeringen waarin de waarde wordt bepaald door het metaalmengsel. Een hogere legering biedt meer duurzaam productmateriaal.

Deck lengte:

De totale lengte van het dekoppervlak. De lengte van het deck bepaalt hoeveel ruimte je hebt voor je voeten op de scooter. Hoe langer een kaartspel, hoe meer ruimte je moet hebben, hoe korter een kaartspel, hoe minder ruimte je hebt om op te staan.

Deck breedte:

De totale breedte van het dekoppervlak. De breedte bepaalt de lengte van het dek van de scooter, hoeveel ruimte je nodig hebt om op je voeten te staan. Een voorbeeld van de breedte zou zijn als je beide voeten naast elkaar op het dekoppervlak van de scooter zou hebben of niet. Daarnaast moet je voldoende ruimte hebben om te versnellen zonder je evenwicht te verliezen.

Concaaf:

Concaaf is de binnenwaartse kromming van het dekoppervlak. Het helpt om je voeten stevig op het dek te vergrendelen en op die manier een betere grip te bieden, zodat je geen evenwicht verliest en er gemakkelijk af valt. De concave kromming wordt gemeten op het scooterdek en wordt in graden gemeten.

Compression type:

Het compressiesysteem is het systeem dat uw vork stevig op de balbuis van het dek houdt en de speling vermindert die alle scooters zullen hebben als ze worden gebruikt. Zo is het met scooters en dus is het met alles actief buiten gebruikt.

Voorvork:

Vorken kunnen worden onderverdeeld in twee hoofdgroepen: één stuk van twee stukken. Forks uit één stuk zijn gegoten of gesneden uit één stuk metaal, het geeft de vork minder zwakke punten in vergelijking met tweedelige vorken die uit meerdere delen bestaat. Verder kunnen de vorken worden verdeeld in vorken met of zonder schroefdraad. Voor Threadless Forks is een compressiekit vereist.

Headsettype:

De balhoofdbuis van het deck bepaalt welk type headset de scooter gebruikt. Een geïntegreerde headset is meer beveiligd en duurzaam dan een niet-geïntegreerde headset. Een niet-geïntegreerde headset bevindt zich in de headtube en is daarom kwetsbaarder dan de geïntegreerde headset.

Bar materiaal:

Staal is een zeer sterk en duurzaam materiaal. Staven gemaakt van staal zijn erg sterk, maar ook veel zwaarder dan staven aluminium. Stalen staven zijn meer geschikt voor scooters die hard worden aangedreven. Zulke scooters zijn stuntsteppen, die veel moeite moeten doen bij het uitvoeren van tricks. Het is daarom een duidelijk voordeel als u uw stuntstep in een duurzaam materiaal koopt.

Bar hoogte:

De totale hoogte vanaf de onderkant van de balk tot het midden van het stuur. het wordt aanbevolen dat de hoogte van de balk bij de rijder past. Sommige scooters kunnen door u worden aangepast aan uw lengte, terwijl andere scooters zich op een vaste hoogte bevinden, waarbij u vervolgens degene moet kiezen die het meest geschikt is voor uw lengte. De reden hiervoor is dat een stuntscooter stoten moet kunnen nemen tijdens tricks, dus als de stang instelbaar is op je tricks-scooter, zal deze zwakker worden en mogelijk problemen geven bij het uitvoeren van tricks.

Bar breedte:

Verschillende breedtes van staven passen bij verschillende rijstijlen. Met luchttrucs heb je veel meer controle over de truc met een brede balk, een smalle balk is beter geschikt voor technische tricks. De breedte van de bar moet dus passen bij uw vaardigheden, en het kan daarom de moeite waard zijn om te overwegen waar de scooter primair voor zal worden gebruikt.

Clamp maat:

De klemmaat van de klem hangt af van het aantal bouten waarmee de klem is vastgedraaid. Daarom is het zo dat hoe meer bouten hoe groter de maat van de klem, en zo geldt dat hoe minder bouten er op de scooter worden gebruikt, hoe kleiner de maat van de klem is.

Bultenste diameter:

De buitendiameter van de staaf bepaalt het type klem dat past. Het wordt daarom aanbevolen dat de buitendiameter van de staaf overeenkomt met de binnendiameter van de klemmen. Houd er echter rekening mee dat sommige klemmen kunnen worden gebruikt in zowel standaard bars als bars met extra grote afmetingen.

Binnenste diameter:

De binnendiameter van de stang bepaalt de vork die past. Of het nu een vork uit één stuk is of een vork uit twee delen, hangt af van waar je je op voorstelt dat je de scooter gebruikt. Het slimme aan een tweedelige vork is dat deze vaak samen kan worden gevouwen, wat handig kan zijn om met je mee te nemen in de bus of de trein, waar met een vork uit één stuk de duurzaamheid de grootste is, waardoor perfect voor stuntsteppen.

Wieldiameter:

De grootte van de wielen moet afhangen van uw rijstijl. Als je veel aandacht hebt voor de rijervaring met een goede doorstroming en snelheid, kies dan voor grotere wielen, terwijl je voor kleinere wielen kiest voor een snelle reactie en betere controle. Het is echter belangrijk dat de diameter van het wiel past bij zowel de voorvork, het dek als de remmen.

Wiel hardheld:

De hardheid van een wiel wordt gemeten op de durometer schaal die gaat van 0 tot 100 A, waarbij 0 de zachtste is en 100A de moeilijkste. Hardere wielen gaan langer mee en lopen sneller, maar zijn minder comfortabel op oneffen terrein dan zachte wielen. Zachtere wielen slijten echter sneller, maar hebben een goede grip en zijn perfect voor parken en gebruik binnenshuis.

Kern materiaal:

Aluminium en nylon wielen hebben elk hun kwaliteiten. Aluminium wielen zijn het sterkst, maar nylon wielen zijn het lichtst. Of het de een of de ander moet zijn, hangt grotendeels af van uw keuze voor waarvoor u de scooter gaat gebruiken. Het is slim om sterkere wielen te hebben voor tranportation buiten en als je trucjes wilt doen.

Wiel design:

Er zijn verschillende kernontwerpen: massief en gespaakt. Massief kernwiel is relatief zware wielen voor scooters, maar hun gewicht biedt ook veel meer duurzaamheid en versterkt de wielen. Spaakwielen zijn lichtere wielen voor scooters, wat leidt tot een minder duurzaam en sterk wiel.

Wielprofiel:

Wat een vlak profiel doet, is dat het de absoluut beste en hoogst mogelijke grip biedt voor scooters om te bereiken, waarbij het smallere profiel is dat het veel meer snelheid mogelijk maakt. De vorm van de vork moet goed overeenkomen met het profiel van het scooterwiel.

Lager:

Lagers zijn onderverdeeld in ABEC. Hoge ABEC-waarden betekenen dat het lager met meer precisie en dus van betere kwaliteit wordt gemaakt. Het wordt aanbevolen dat uw ABEC-waarde hoog is voor hogere snelheden en lager als uw wiel veel impact moet hebben, zoals de impact die u zou verwachten als u besluit deze te gebruiken voor tricks.

Rem type:

Er zijn verschillende soorten remmen- bout-, veer- en flex-spatbordrem. Bout- en veerremmen maken meer geluid, dus als je meer stille remmen wilt, moet je voor een flexfenderrem gaan, maar dit zorgt ervoor dat de wielen een iets langere en algehele verminderde levensduur hebben.

Montage:

Bijna klaar om te rennen of klaar om te rennen. Controleer de scooter altijd vóór gebruik en wees ervan bewust dat het anders is, hoe u uw scooter ontvangt. als je scooter compleet is, is deze helemaal klaar voor gebruik, terwijl als deze nog maar gedeeltelijk af is, er weinig onderdelen moeten worden vastgezet en geassembleerd, wat met standaardgereedschap moet gebeuren.
Specificaties
★ Street ★★★★★
★ Ramp ★★★★☆
★ Slide ★★★★★
★ Vervoer ★★★★☆
★ Kwaliteit ★★★★☆
Totale hoogte 85 cm
Gewicht 3500 g
Deck ontwerp Two-Piece
Deck materiaal Aluminium
Deck lengte 500 mm
Deck breedte 120 mm
Concaaf Klein
Compression type HIC
Voorvork One-Piece
Headsettype Integrated
Bar materiaal Chromoly 4130
Bar hoogte 620 mm
Bar breedte 545 mm
Clamp maat Double
Buitenste diameter 32 mm
Binnenste diameter 28 mm
Wieldiameter 110x24 mm
Wielhardheid 88 A
Kern materiaal Aluminium
Wiel design Spoked
Wielprofiel Medium
Lager ABEC-9
Rem type Flex Fender
Montage Gedeeltelijk gemonteerd